top of page
Yeastar_Logo.png

Bemutatjuk a hazai kisvállalkozások ideális megoldását

A Yeastar 2006-os alapítása óta nagy utat járt be, és mára a globális telekommunikációs piac egyik meghatározó vállalatává nőtte ki magát.

A gyártó kínálatában megtalálhatók mind az IP telefonalközpontok, felhő alapú kommunikációs alkalmazások, call center vagy gateway megoldások.

P-Series_PBX_Left_edited.png

P-SZÉRIÁS TELEFONALKÖZPONTOK

Az Asterisk alapú MyPBX VoIP telefonalközpont család a legújabb technológiai fejlesztéseket kínálja a vállalkozások számára legyen szó az egyszerű telefonalközponti igénykről, vagy komplex integrált felhasználásról.

S20_Left.png

S20

A legkisebb költséghatékony Asterisk alapú VoIP telefonalközpont, maximum 20 mellék kapacitással.

TG400_Right.png

VOIP-GSM ÁTJÁRÓK

A kínálatban széles körben megtalálhatók a gyártó VoIP képes GSM átjárói, melyek a GSM/3G/4G kapcsolatokat alakítják át SIP kapcsolatokká

TA3200_Left.png

FXO/FXS/TE GATEWAY MEGOLDÁSOK

Asztali és rack kivitelű VoIP-TDM átalakítók lehetővé teszik, hogy az IP alapú alközponti szerver hagyományos hálózati struktúrához is illeszthető legyen. Így a fejlesztés igazán költség kímélő.

 

yealink sip-t46u_edited.png

TELEFON KÉSZÜLÉKEK

Bár a technológia fejlődik, a legtöbb vállalkozás igényli a fizikai telefon készülékeket. A legfejlettebb technológiát hordozó YEALINK készülékekkel tökéletes az együttműküdés!

linkus-connect1.png

LINKUS SZOFT KLIENSEK

A teljes körű PC és mobiltelefon integrációhoz választható a LINKUS mobil alkalmazás, WebRTC vagy a PC szoftphone kliens. Komplett alközponti szolgáltatás, bárhonnan.

yeastar cc2.png

UNIFIED AGENT / SUPERVISOR SPACE

  • aktív és várakozó hívások

  • Drag&Drop hívásmenedzsment

  • Agent elérhetőség és teljesítmény adatok

  • valós idejű várakozó sor teljesítmények

  • feladatkör alapú hozzáférési szintek

yeastar cc1.png

RIPORT, MENEDZSMENT

  • 8 magas szintű riport

  • célzott analízisek futtatása

  • egyszerű hiba és lehetőségelemzés

  • agent specifikus átfogó mérőszámok, hívás paraméterek illetve panoráma queue statisztikák

yeastar cc3.png

VALÓS IDEJŰ MÉRÉS

  • 17 KPI jelszőszám

  • valós idejű monitor

  • rugalmas időkeret tervezés

  • személyre szabható widgetek

  • többképernyős megjelenítés

Call Center (P széria, licenszelt funkció)

bottom of page