top of page
sunset.jpg
circuit.png

VÉGLEG LEÁLL AZ ATOS UNIFY CIRCUIT PLATFORMJA

A múlt évben az Aos Unify bejelentett, hogy a továbbiakban kizárólag az új Unify Office by Ring Central felhő alapú platform fejlesztésére fókuszál, és megkezdi a teljes leállítását a publikus Circuit by Unify platformnak. Minden előfizetéssel rendelkező ügyfél megkapta a tájékoztatást erről a döntésről. Minden fizetős verziójú Circuit by Unify és kapcsolódó valamennyi Circuit szolgáltatás megszűnik 2022 December 31-én.Ezen záró időpont után, minden a felhőben tárolt adat törölve lesz a szerverekről, összhangban a Unify Cloud Terms of Service Production (TOSP) 14.3-as pontjában definiált irányelvekkel.

2022. január 1-ével változott a Circuit előfizetések kezelése!

Az olyan előfizetésekre ahol érvényben volt a minimum előfizetési időszak (12 hónap) az előfizetések automatikusan 1 hónapos megújítási periódusra álltak át. Az előfizetési megújítási forduló napok, minden hónap 25. napja. Az automatikus 1 hónapos megújítások végső határideje 2022. december 31. Ezt követően további megújítás már nem történik, és a fiók és a hozzá kapcsolódó tárolt adatok törlésre kerülnek! 

A FELHŐBEN TÁROLT ADATOK KIMENTÉSÉNEK MÓDJA

Lehetőség van a felhőben tárolt adatok, úgymint beszélgetések szövegezése, fájlok, rögzített anyagok exportálására, de ez nem automatikus folyamat.

Ingyenesen igényelhető egy megfelelő adminisztrációs jogkör, az úgynevezett " COMPLIANCE OFFICER ROLE". Ez egy különleges jogkör, és elérhetővé teszi a kimentési funkciókat a Circuit felületen keresztül. A jogkör igen szabályozott, mert személyes adatok kezelésére jogosít fel, így minden felelősség az igénylőt terheli az adatok helyes és jogszerű felhasználását tekintve!

A jogkör igénylése egy formanyomtatványon történik, melyet aláírva e-mailen el kell küldeni a ssc-circuitusersupport@atos.net címre.  A kérvény itt található:

Amint megvan és aktív a jogkör, az alábbi útmutatások szerint lehet kimenteni az információkat:

https://www.circuit.com/unifyportalfaqdetail?articleId=170694

https://www.circuit.com/unifyportalfaqdetail?articleId=170676

A Ring Central by Unify felhő alapú platform bevezetése folyamatban van Európában, de még nem érhető el Magyarországon. Ezért a Circuit-ben tárolt információ migrálása jelenleg nem lehetséges az új felületre.

Amennyiben kérdésük lenne, állunk szíves rendelkezésükre!

bottom of page